Kalau takde lagu bosan kan ? Mehh ke Blog saya :)

Friday, 9 March 2012

Aku Siti Nur Wardina Binti Muhd Zahrim

Name aku Siti Nur Wardina Binti Muhd Zahrim  , Umur aku 1_ Aku tak secantik korang , aku memang hodoh , koramg lagi cantik , kaurang kalau tak suke aku , benci aku , Pegi Mampos  . Jangan nak tunjuk bajet depan aku . sebab , aku tak suke orang yang bajet depan aku , dia nak bajet bukan dengan aku , korang jangan nak bajet depan aku , 10.3.2012 , hari nih . aku sangat sedih , sebab Haiqal Pakwe aku tuh cakap , dia ade hal , aku rase dia tipu , sebab dia mase tuh kat banda sebenarnye , benci nye ngan dia nih , tak lhaa benci betol² , orang kate , Marah Tande sayang , aku cume marah je kod . Haiqal , kalau aku cakap , kod nanti dia cakap , Ape kod nye ? , aku suke bile dia cakap macam tuh , rindu kau bie , Aloha haiqal <3 Wardina Rara :*




No comments:

Post a Comment